기도와 말씀

두려워하지 말라. 내가 너와 함께 함이라.

평화 강명옥 2012. 3. 23. 16:40
반응형
SMALL



C-3 하나님을 의뢰함 / 능력 (이사야 41:10)

 

두려워하지 말라. 내가 너와 함께 함이라.

놀라지 말라. 나는 네 하나님이 됨이라.

내가 너를 굳세게 하리라. 참으로 너를 도와주리라.

참으로 나의 의로운 오른손으로 너를 붙들리라.

 

 

C-3 Rely on God's Resources / His Strength (Isaiah 41:10)

 

So don not fear, for I am with you;

do no be dismayed, for I am your God.

I will strengthen you and help you;

I will uphold you with My righteous right hand .

 

 

 

반응형
LIST