기도와 말씀

내가 너를 굳세게 하리라

평화 강명옥 2010. 8. 3. 08:47
반응형
SMALL

내가 너를 굳세게 하리라

(이사야 41:10)

 

 

두려워하지 말라

내가 너와 함께 함이라

놀라지 말라

나는 네 하나님이 됨이라

내가 너를 굳세게 하리라

참으로 너를 도와주리라

참으로 나의 의로운 오른손으로

너를 붙들리라

 

 

So do not fear,

for I am with you;

do not be dismayed,

for I am your God.

I am strengthen you

and help you;

I will uphold you

with my righteous right hand.

 

 

 

 

 

 

반응형
LIST